ایران در حوزه دولت الکترونیک نود وسومین کشور است

اسماعیل رادکانی معاون گسترش IT سازمان فن‌آوری اطلاعات ایران با اشاره به شاخص‌های رتبه‌بندی بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات ، اظهار کرد: دولت وظایف هر یک از دستگاه‌ها را در برنامه پنجم به‌صورت شفاف بیان کرده و هریک از آن‌ها موظف به اجرای آن هستند.

ایران در حوزه دولت الکترونیک نود وسومین کشور است
اسماعیل رادکانی معاون گسترش IT سازمان فن‌آوری اطلاعات ایران با اشاره به شاخص‌های رتبه‌بندی بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات ، اظهار کرد: دولت وظایف هر یک از دستگاه‌ها را در برنامه پنجم به‌صورت شفاف بیان کرده و هریک از آن‌ها موظف به اجرای آن هستند.
وی گفت: از شاخص‌های رتبه‌بندی بین‌المللی فن‌آوری اطلاعات می‌توان به وضعیت اقتصاد الکترونیک، دولت الکترونیک، تلفن ثابت، دسترسی به اینترنت و غیره اشاره کرد که متاسفانه کشور ما در جایگاه مطلوبی قرار نگرفته و تنها در بخش تلفن ثابت رتبه اول جهان را دارا هستیم و از نظر دولت الکترونیکی رتبه 93 از بین 183 کشور را داریم.
رادکانی خاطرنشان کرد: در برنامه پنجم برای اولین بار است که تاکیدات ویژه شده و وظایف دستگاهها تعیین گردیده و در انتهای این برنامه شاخص فن‌آوری اطلاعات باید از 24.3 به 22.6 برسد که نیاز به کار بسیار زیادی دارد.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://m2download.blogsky.com

سلام ... خوبی؟ وبلاگ خیلی توپی داری من که باهاش حال کردم...
منم یه وبلاگ کوچولو دارم سر بزنی خوشحال میشم...
اگر هم با تبادل لینک موافقی منو با اسم " ::‌ M2 DOWNLOAD :: " لینک کن بعد بهم بگو تا با هر اسمی میخوای لینکت کنم...
منتظرتم. بای.

با سلام
از اینکه درباره وبلاگ اینجانب نظر دادید تشکر فراوان دارم و حتما وبلاگتان را لینک می کنم چون وبلاگ بسیار قشنگ وپرکاربردی است
دوست شما رشید کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد